maandag 17 december 2012

Even voorstellen: Jos

Het leek ons, Tialda en Jos, een leuk idee dat, wie zin heeft, zich hier even voorstelt voordat we in januari starten met posten over onze belevenissen met het boek. Zo leren we elkaar en onze blogs een klein beetje beter kennen.

Meteen praktisch, we kunnen even testen of iedereen erbij kan. Maak bij je post graag een label/tag aan met je eigen naam, dan kan je de aan deze en al je volgende posts koppelen. Lezers van de blog kunnen dan makkelijk zoeken op jouw bijdragen.

Wie ben ik?
Ik ben Jos van creaBH.blogspot.nl. Ik werk fulltime in de ICT, maar vind het heerlijk om in mijn vrije tijd lekker achter de naaimachine te kruipen en mijn hoofd lekker leeg te maken. Ik naai wat kleding voor mezelf, maar mijn passie ligt bij zelf lingerie maken (zie mijn website www.creaBH.nl) en tassen (zie www.kloske.nl).


Daarnaast ben ik mede oprichter en bestuurslid van stichting CreaPower. Met CreaPower willen we anderen stimuleren hun creativiteit (belangeloos) in te zetten voor anderen. We zijn nu druk bezig met het organiseren van de Mappa Mondo Marathon op 16 maart 2013. We gaan 12 uur lang achter de naaimachine met vrijwilligers voor ernstig zieke kinderen. Deelnemers en sponsors zijn van harte welkom. Kijk voor meer informatie op www.creapower.nl.
Ik heb enorm zin in deze sew along, ik geniet ervan dat er zoveel aanmeldingen zijn! Het is voor mij een goede stok achter de deur om goed tijd voor mezelf en voor mijn hobby vrij te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!