maandag 17 december 2012

Even voorstellen: Lies

Een wit (virtueel) blad en de doelstelling om even jezelf voor te stellen. Moeilijk hé. Voor mij toch. Want ik betrap mezelf erop dat ik ondertussen toch wel al een tijdje mijmerend door het raam kijk. Naar overvliegende vogels. Naar wandelaars, fietsers en auto's.

Maar goed, wie ben ik? Ik ben Lies, ofte Abfabulies. Technisch auteur bij dag; naaister, haakster, breister en renoveerster bij nacht (Waar is die cape als je hem nodig hebt, hé?). Mama van Nand (5 maanden oud), vrouw van manlief. Baasje van Pino en Tigra, onze katten. En blogster, natuurlijk.


Ziezo. Mezelf tot een lijstje herleid. Er zal wel een en ander in ontbreken hoor. Maar dat komen jullie gaandeweg dan wel te weten :-)

En waarom nu meedoen met die sewalong? Omdat het boek zo leuk is natuurlijk, en ik niet wil dat het mooi op de kast blijft staan onder het motto "Daar moet ik nog 's iets uit maken". En omdat het zo leuk is om met zo veel samen iets te doen en daar al die mooie resultaten van te zien. Dus dankewel, Jos en Tialda, voor het leuke initiatief!

Ik heb alleszins al zin om van al die recepten te smullen. Jullie hopelijk ook!

3 opmerkingen:

  1. Precies de reden dat wij de sew along ebben georganiseerd...boek is veel te leuk om alleen maar naar te kijken of in te bladeren!

    Wat een mooi bloglogo heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :-) Da's te danken aan mijn man, die heeft een grafisch oog en hand waar ik af en toe 's gebruik van kan maken.

      Verwijderen
  2. Leuk voorstel bericht! En herkenbaar ;-) zoals Jos al zei. Zonde om het boek in de boekenkast te laten staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!