donderdag 10 januari 2013

en nog een blogger en zakdoekdoos :)


Oefs, dat was even moed verzamelen. Maar daarom is deze blog zo leuk! Want nu is het toch gelukt... Ja je moet wat als je in blije verWACHTing bent :) en dat leuke boek ligt je steeds toe te lachen...
Ik ben Rianne van stipenruit. En ik vind het erg leuk om met jullie mee te kijken en te lezen en hier mijn inspiratie uit te halen. Bedankt voor alle tips en mooie creaties. Het ging erg makkelijk tot de biaisband, ik denk dat het aan mijn band lag, want ik kreeg hem er niet recht op en ik had ook een xl doos, maar dat was makkelijk op te lossen door een andere doos te kopen :) Hier komt het wel op, want... verkoudheid heeft flink toegeslagen... Nu moed verzamelen voor de zwemtas :)

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je blijde verwachting! Lieve stofjes heb je gebruikt. Heb je het biaisband ook nog een keer in de lengte dubbel gestreken, dan wordt het een stuk makkelijker heb ik gemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Rianne! De zakdoekdoos is erg mooi geworden!! Troost je, de zwemtas leek mij veeel moeilijker maar die ging bij mij vlotter dan de zakdoekdooshoes... Zo zie je maar;) Veel succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe combinatie gebruikt, de sterretjeskant is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden! Ik vind het gebloemde biaisband er zo leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!