woensdag 30 januari 2013

Ik gaf een zakdoekdoos een jasje.

Hallo,

Net op de valreep, haal ik het nog deze maand.
Het turn/zwemzakje wil ik ook nog maken, patroon is geknipt, maar dat geraakt deze maand niet meer af.

De uitdaging voor mij bij dit recept was het plaatsen van biaisband, want dat had ik nog nooit gedaan.
Ik wou de handleiding uit het boek volgen maar dat ging niet met de biaisband die ik heb uitgekozen.
Door het sierstiksel is hij aan één kant dicht. Maar ik heb dan zomaar wat gedaan volgens ik dacht dat het goed zou komen en aan de kant waar het sierstiksel zit is dat goed gelukt.
Ik koos voor een omkeerbare versie en aan de andere kant komt de biais niet zo perfect uit maar dat geeft niet, ik laat de schoonste (Vlaams), mooiste (Nederlands) kant zien.




Je leest er nog meer over op mijn blogje, zeker als je wil weten waar het biaisband vandaan komt.
Dus voor de nieuwsgierigen klik hier

Lieve groetjes,

CreativEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!