woensdag 2 januari 2013

Ook even voorstellen

Graag stel ik mij ook even voor.
Mijn naam is Dolores, woon samen met Nico en samen hebben we 2 kids. Meisje van 12 en jongen van 11 jaar oud.
Naaien doe ik al lang, vroeger was ik in de weer met het maken van poppenkleertjes en ben na de middelbare school naar de technische school voor Mode en Kleding gegaan. Dit was genieten. Na deze afgerond te hebben ben ik in de gezondheidszorg gaan werken, waar ik nog steeds werkzaam in ben.
Naaien is altijd mijn hobby gebleven en mijn interesse hierin is ook breed.
Bloggen moet ik nog leren, ik ga dat dit jaar eens mooi uitvogelen. Het is voor het eerst dat ik aan een Sew- a- long meedoe en heb er veel zin in.

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk dat je meedoet Dolores! En dat bloggen leert vanzelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee vliegen in een klap, lekker achter de naaimachine en meteen leren bloggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!