woensdag 16 januari 2013

Ook ik zal me even voorstellen

Dag lieve bloggers,

Ik zal me ook eens voorstellen, ik ben Nirphania ook wel Fanny genoemd. Ik ben een jonge mama van 25 en ik heb samen met mijn lieve vriend 3 kindjes, 2 schatten van jongens Sam, die is 5 jaar en Quinten is 19 maand en een schat van een meisje Sofie zij is 6 maand. Naaien is echt mijn passie, maar ik heb nog meer dingen die ik leuk vind, zoals haken en kinderverhalen schrijven (je kan een voorbeeld lezen op mijn blog). Oorspronkelijk had ik een naaimachine gekocht om gewoon gordijnen te naaien en lakentjes. Geen haar op mijn hoofd die ooit had gedacht dat ik het zo leuk zou vinden of dat ik het eigenlijk wel zou kunnen. Ik ooit een eigen online winkeltje te kunnen hebben, tot dan blijft het bij gewoon voor mijn gezinnetje te naaien en kadotjes voor de familie en vrienden. Als jullie nog iets willen weten, dan mogen jullie het gerust vragen!

Veel lieve groetjes
Fannytje

2 opmerkingen:

  1. Welkom hier! Leuk dat je meedoet, ik heb je blog bekeken en me meteen aangemeld als volger, ziet er allemaal leuk uit wat je maakt,
    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!