donderdag 31 januari 2013

Op het nippertje...


Op de laatste dag van januari, de 75e verjaardag van onze koningin (eigenlijk had ie dan oranje moeten zijn, hihi), heb ik het zwemtasje afgekregen.

Het is dus geen oranje maar een lekker roze tasje geworden! Omdat hier nog geen zwemles wordt gevolgd en er ook nog niet gegymd wordt, heb ik het tasje gebombardeerd tot schaatstasje. Want die dubbele ijzertjes van ons oudste dochtertje verdienden ook wel een mooi tasje!

Ik vond het ontzettend leuk om het zwemtasje te maken! Ik had nog nooit een rits ergens ingezet en wist ook eigenlijk niet of ik wel een ritsvoetje had... meer daarover lees je op mijn blog!

4 opmerkingen:

  1. Oh die is erg mooi geworden! Ik wilde de tas niet maken maar alsook dit zo zie.... Hmm toch nog even over nadenken. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat mooi roze. En ik ben wat laat binnengerold, maar wil de tas zeker nog maken. Gymtas, zwemtas, schaatstas.... En dan uiteraard in een jongens en een meisjes uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoete tas! En super dat het je allemaal is gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, door deze kleuren te gebruiken krijgt de tas weer een heel andere uitstraling! Leuk om m voor de schaatsen te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!