zondag 20 januari 2013

Update zwemtasje


Zo, nog even een heel kleine update over het zwemtasje. Daar misten nog de ringetjes in, en die zitten nu dus netjes op hun plek. Meteen zo een tang gekocht, zodat ik in de toekomst niet meer hoef te sukkelen met een loodzware hamer. Weer iets dat ik dus heb geleerd...

En dochterlief vond het wel leuk om haar zwemtas een beetje te pimpen, dus we streken er nog een kleurrijke roos op:)



Nu is Kees helemaal klaar en kan ik onbekommerd gaan nadenken over de projecten voor februari.

Liefs,


8 opmerkingen:

  1. wat leuk zo nog extra met de roos erop en mooi met de oogjes op z'n plaats nu. Je bent helemaal verslaafd al zie ik, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, beetje wel hé.... Maar ik heb er op dit moment de tijd voor en het geeft me een heerlijk rustig gevoel, zo met m'n snorrende machientje alleen in huis:)

      Verwijderen
  2. Mooi ! Supergoede stoffencombinatie !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg mooi geworden, leuk met die roos erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden!!! Ik ben wel met de hamer in de weer geweest voor de ringetjes (met een beetje hulp van manlief). Kon de tang niet vinden in de fourniturenzaak. Is zo'n ding prijzig? Ik heb ook de smaak te pakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond zo een tang bij Veritas, een Belgische fourniturenzaak. Denk dat ik iets van een 13 euro heb betaald, valt al bij al wel mee. Ik denk die tang nog wel vaak te kunnen gebruiken.

      Verwijderen
  5. toffe zwemtas, zo eentje wil ik maken, knap knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie geslaagde zwemtas! Prachtig die roos!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!