woensdag 9 januari 2013

Voorstellen en eerste maaksel.

Ik ben Angelique, op sommige fora ook wel bekend als Kiddooz en als blogger onder de naam Crealique. Ik woon alleen met mijn kinderen, ben moeder van 2 pubers ( dochter van 15 en autistische zoon van 13), werk 36 uur en als ik vrije tijd over heb dan ben ik eigenlijk bijna altijd creatief bezig. Tenzij het heel mooi weer is dan vind je me buiten ;-)
Deze blog is een mooie stok achter de deur om wat te maken. Ik maak kleding voor mijzelf en de kids, ik ben graag creatief in de keuken en naast naaien heb ik onlangs ook het haken ontdekt. Eigenlijk veel tijd tekort dus, maar het is zo moeilijk kiezen....
Hierbij ook gelijk mijn bijdrage voor wat betreft de tissuedoos. Ik heb hem gemaakt voor mijn dochter. Zo'n kale doos is wat saai. Omdat het spijkerstof is heb ik hem enkel gemaakt. De opening daarom afgewerkt met lingerie-elastiek in een lekker opvallende kleur.


4 opmerkingen:

  1. Tja, die tijd he...en toch nog lekker achter de naaimachine!

    Wat een leuke hoes, zowel qua stof als dat rode ruche langs de opening!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Angelique, ik ben ook gecharmeerd van het rode ruche :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stok achter de deur gebruik ik ook :-) Mooie eigen creatie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!