donderdag 21 februari 2013

101 keer herbruikbaar

Hallo,

Hèhè, ik ben helemaal bijgebeend. Ik liep wat achterop maar nu zit ik op schema. Het picknick deken ga ik niet maken omdat we het toch niet zullen gebruiken.
Recept nr 10 daarentegen komt steeds goed van pas in de handtas.
Wat heb ik geleerd ? Eerst alles goed lezen alvorens door te werken, anders doe ik iets dat ik niet had moeten doen. Gevolg : losmaken. Maar het is goedgekomen.

Nu kan ik de patronen uittekenen voor de maand maart en ben ik weer helemaal mee.




Je hebt nog precies 1 week om deel te nemen aan de Give-away die nog loopt op mijn blog. Leuke hebbedingen te winnen : klik hier  Veel succes !

Lieve groetjes,

CreativEls

5 opmerkingen:

  1. En wat een super mooi stofje heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yep, idd een leuk stofje en goed gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! En een leuk stofje, die stippeltjes van de appeltjes komen mooi terug!
    Ik loop nog wel achter, maar ik heb goede hoop dat ik in maart weer op schema lig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Idd een hele mooie stoffencombi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!