donderdag 28 februari 2013

Aardbeien en stippen *10*



Op t nippertje, daar ben ik weer:
het bloggen dit keer, het recept was al even klaar


Mijn do's en don'ts voor recept 10:

Goed deze blog lezen 
er zit een foutje in de druk

Als je weinig tijd hebt, het overnemen en knippen van patronen en stof, verdelen over meerdere avondjes. 
De laatste is uiteraard het leukste!

Gebruik speldjes in de stof om de vouwen/plooien op elkaar te krijgen
zie mijn vorige post en de tip

Verleng de handvatten
persoonlijke mening: gewoon handiger

Leg de delen van het binnenvakje niet op zijn kant
deed ik wel, is niet handig, vond het al zo raar dat het uitstak
bij het opvouwen, als het tasje klaar is, wordt het krap (zeker met langere handvatten, ha!)

Gebruik gezellige stofjes
Is voor de mij de helft van het plezier


Het maken van handvatten en een lusje was voor mij de eerste keer, 
ging heel goed met de uitleg in het boek.

Het doorstikken was dit keer iets minder succesvol,
meters maken, helpt denk ik wel

Jullie zijn welkom op mijn blog

waar weer wat nieuwe andere projecten op staan!

Met plezier op naar het volgende recept.

*mmm ik blog normaal met wordpress. Deze post heeft een rare mix van lettertypes. 
Ach, het gaat om wat er staat, sorry!*



5 opmerkingen:

  1. Met een aardbei stofje is het een waar feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm aardbeien, uw tasje is om op te eten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je verwacht toch echt dat er elk moment een kaboutertje zijn hoofd om de hoek van het zakje steekt, hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke tas!! Hier kan je in elke winkel mooi mee uitpakken:) Mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!