zondag 3 februari 2013

januari: recept 16.. de zakdoekdoos met een jasje

Hallo iedereen,

Het is me dan toch nog gelukt om een januari recept te maken.
Het werd de zakdoekdooshoes. Ik vond die leuk om te maken en was snel klaar.
Ik heb het wel voor omkeerbare 'dingen'.
Ik nam dezelfde stoffencombinatie als van de Boleo die ik momenteel als Give Away heb op mijn blog.
Wie wil kan natuurlijk nog deelnemen. 
De opening heb ik aangepast aan het merk zakdoekdoos dat ik steeds koop.
Het past perfect!

Vele groetjes en op naar het februari recept ;-)

madeliefmeisje





2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke stofjes!
    Ik ben volger 25, dus je kunt je leuke boleo gaan verloten, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt, ziet er erg vrolijk uit, veel beter dan zo'n saaie doos!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!