maandag 18 februari 2013

Recept 18

Vond dit berichtje nog onder concepten en nu nog maar even online gezet!




Hallo creatievelingen,

Heb de zwemtas van Januari nog niet gemaakt
wel begon met mijn vele andere klusjes aan het tasje of te wel
orde met rits....maar dan wel zonder hengsel.

Om eerlijk te zeggen had ik best moeite om het boek te lezen, was af en toe een puzzel, maar het resultaat mag er wezen en de volgende gaat een stuk makkelijker en handiger..

De groen met blauwe stippen is van de action de bloemetjes stof lag al een tijdje bij mij op de plank.






groetjes Linda Kruijer

studio Kees en Grietje



1 opmerking:

  1. Wat een zonnige zwemtas!
    Het lekkere weer van de voorbije dagen heeft ook mij aan het zomernaaien gezet. Ik ben bijna klaar met mrs Rose White en mister Forrest Bump.
    Morgen start ik een give-away en vliegen de vogels uit naar volgers.
    Je kan alvast een kijkje nemen op:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!