zaterdag 16 februari 2013

Turn-rugzakje

Hallo,

Doordat mijn naaimachine in januari 2 weken niet beschikbaar was wegens herstelling loop ik gruwelijk achter met mijn deelname aan de Sew Along.

Ik had met mijn zoon afgesproken dat ik Recept nr. 26 voor hem ging maken, hij kan nl. een nieuw turnzakje gebruiken. Hij mocht zelf de stofjes kiezen. Hij koos dezelfde combinatie als bij het ritstasje dat ik voor hem maakte.


En mij nu maar reppen om de recepten die voor februari gepland staan tijdig klaar te krijgen. Ik ga mij beperken tot recept nr. 10. (herbruikbare tas) Het pick-nick deken ga ik niet maken omdat we dat toch niet gaan gebruiken en dan vind ik het verspilling aan stof.
Oh ja, je kan nog tot 28 februari 2013 meedoen aan de Give-away die momenteel loopt op mijn blog. Wil je graag meedoen ? Klik dan hier. Veel succes !

Lieve groetjes,

CreativEls

2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!