zondag 10 maart 2013

Recept 27, tas met verzonken rits klaar

Mijn eerste recept van maart is ook klaar! Mijn zoon wilde graag een schoudertas met een rits om mee naar school te nemen. Daarvoor heb ik recept 27 een klein beetje aangepast (vooral ietsje lager gemaakt).
Hiervoor heb ik lapjes uit de voorraad gebruikt, alleen de rits en reflecterend paspelband gekocht. De pandjes wel nog opgeleukt met de borduurmachine.
Nu mag ik dinsdag naar de lapjesmarkt en kan ik mijn voorraad weer aanvullen...

7 opmerkingen:

  1. Leuke tas! Ik ben er ook aan begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie manier om weer naar de lapjesmarkt te kunnen, haha!
    Mooi gemaakt en leuk met die borduursels erop, hij zal m vast veel gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas is het geworden met leuke aanpassingen naar jongensformaat.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere tas is het zo geworden! Erg leuk met de borduursels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hei, andere kleuren, ietsje andere maten en je hebt meteen een stoere jongenstas! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!