vrijdag 12 april 2013

Even voorstellen en twee tissuehoesjes

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marianne en ik ben 27 jaar oud. Ik woon in de provincie Groningen en ben getrouwd met een geweldige man! Ik ben juf van groep 2. Heerlijk, kleuters! In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Ik haak veel en sinds ik een naaimachine heb, ben ik helemaal in mijn nopjes! Mijn blog heet mariannehaakt, omdat ik in de eerste instantie graag mijn haaksels aan jullie wilde laten zien. Achteraf had ik beter iets van mariannemaakt kunnen doen, want er staat meer op dan alleen maar gehaakte dingen. Maar goed, dat mag de pret niet drukken! Ik naai vrolijk verder en ik haak ook nog met grote regelmaat.

Sinds mijn verjaardag ben ik in het bezit van het boek 'zo geknipt'. Wat een geweldig boek! En ik vind het zo leuk dat er zelfs speciaal een blog voor is aangemaakt. Hier wil ik jullie ook graag laten zien wat mijn creaties van de patronen zijn.

Recept 16, het jasje voor de tissues, was in januari al aan de beurt zag ik. Hier heb ik al twee exemplaren van gemaakt. Ze zijn vrij snel gemaakt en ideaal voor cadeautjes! Op mijn blog kun je hier en hier er wat meer over lezen.

Deze maand zal ik nog een of meerdere bloemetjes naaien. Dus hopelijk tot snel!




4 opmerkingen:

  1. Ooh leuk! Mijn favorieten zijn de eerste foto! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom hier, wij zijn net zo dol op zelf maken en het boek als jij!
    Leuke stofjes heb je gebruikt voor de tissuedozen.
    Ben benieuwd naar je volgende creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je aanhaakt! ;-)
    Het boek inspireerd zoveel mensen, zo leuk!
    We wachten rustig op je volgende creaties

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!