woensdag 22 mei 2013

Een "zo geknipt" moederdag

Moederdag werd dit jaar een "zo geknipt" moederdag. Voor mijn eigen mama maakte ik de omkeerbare tas (die vorige maand op het menu stond) uit volledig gerecycleerd materiaal: een oud picknickdekentje en een matrasbeschermer. Een heel leuk en vlot projectje om te maken. Na verschillende reacties te lezen over problemen met de plooien, begon ik al wat schrik te krijgen, maar persoonlijk vond ik die plooien heel goed meevallen.


Op mijn blog kun je er meer over lezen. Je kunt er ineens ook al zien wat ik voor mijn schoonmoeder gemaakt heb, maar ik hou het bloggen op deze pagina nog even voor volgende maand (dan ben ik voor 1 keer eens voor op schema ;-)).

5 opmerkingen:

  1. wat heerlijk he om mensen blij te maken met zelfgemaakte cadeaus!

    ook al even gespiekt naar je bijdrage voor volgende maand, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de plooien voor jou geen struikelblok blijken te zijn!
    Lieve kado's voor je moeder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, hier zijn mama's super blij mee, weet ik zeer zeker! Mooie tas!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!