maandag 2 december 2013

Het Meninatasje

Zo, het is ervan gekomen om het Meninatasje eindelijk af te werken.

Maar het werd eens temeer een geklungel. Het is niet OK als je een gloednieuwe hobby 6 maanden lang links laat liggen. Alles wat ik eerder had geleerd bleek niet meer te lukken.

Het binnenstebuiten keren van de handvatten werd een gepriegel van jewelste, en de paspelband zit er niet mooi in. Aan de achterzijde zie je praktisch over de gehele lengte het hulpstiksel zitten. Zo hoort het dus niet:(

En ik had deze middag totaal geen moed om het opnieuw te doen... dat is dan weer de schuld van de werklui die hier bezig zijn in de gang. (Je moet iemand de schuld kunnen geven, nietwaar;)
Onze gang wordt in het hele gebouw opgefrist met nieuwe verlichting en een nieuwe laag verf. Voor de verlichting moet helaas ook geboord worden, en die brave werkman is dat al de hele dag aan het doen... Ik word zowat knettergek van het oorverdovend lawaai en wil nu dringend eens naar buiten toe (Niet dat Parijs buiten op straat zoveel rust te bieden heeft, maar alles is beter dan dat continue geboor) Dus ik was me gigantisch aan het opjagen en dan lukt het handwerkproject natuurlijk niet.

Ook het mooi rond stikken aan de handvatten is niet echt je dat. Bij mij lijkt het eerder op een 8-hoek of een 12-hoek of zoiets.

Ik ben wél blij met de gekozen stofjes en de knopen:) En ik denk ook wel dat dochterlief tevreden zal zijn met een nieuw tasje voor de lunchboterhammetjes:)

Voor een volgend project zorg ik er éérst voor dat er rust is in huis en in mijn hoofd:)

Dan zal het vast vlotter gaan, dat handwerken!!!






Liefs,


2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!