zondag 5 oktober 2014

Even voorstellen: BiesMies

Mezelf. Twee dochters. Wederhelft. Dat maakt dit:

van het geboortekaartje van de jongste, uitgetekend door Andrea Maassen


Ik leerde eens een keertje stikken van mijn lieve grootmoeder, want zij vond dat ik al genoeg papieren kleertjes gemaakt had voor popjes die ik uittekende op ruitjespapier. Ze waarschuwde voor de krachtige Bernina en het wel-eens-scheef-kunnen-lopen van het stiksel. Apetrots was ik toen ze zei dat ik het goed deed (wat verwacht je ook anders te horen over kleindochters).


Ik heb geen naaiopleiding gehad en dat mis ik wel. Gewaagde stukken, specifieke termen... Dat gaat allemaal mijn petje te boven, maar dan zoek ik wel een oplossing om het moeilijke wat gemakkelijker te maken.

Ik hou van paspel en zou het bij elk naaiwerkje gebruiken. Als je een verpaspeld recept ziet verschijnen van Zo Geknipt!2 is het misschien wel van mij. Ik ben ongelooflijk benieuwd naar het nieuwe boek, maar in tussentijd ga ik nog proberen wat recepten uit het eerste boek te posten want voor mij is het nieuw om aan deze blog mee te werken. Feedback krijg ik graag!

Groetjes

Eleen (http://biesmies.blogspot.be/)

2 opmerkingen:

  1. Welkom hier bij de club!
    Ik kan niet wachten op al je verpaspelde projecten haha.
    Door Zo Geknipt! 1 ben ik over mijn paspelvrees heengekomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zien graag je projecten uit boek 1 voorbij komen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!