zondag 1 februari 2015

Tipsy toilettas

Bijna driekwart jaar kwam van naaien niet veel in huis: te druk, geen zin, andere bezigheden,.....
Sinds een paar weken ben ik er echter terug ingevlogen en door de Sew Along blijf ik aan de gang. Want samen naaien is nog altijd leuker dan alleen ;)


Ik ben dit keer niet van plan om al de projectjes uit het boek te maken, maar kies er voor mezelf de leuke dingetjes uit.

Daarom dat ik tegen de kerstdagen al aan de slag ging met het Tipsy toilettasje. 1tje voor mijn plus-dochter, dat ik vulde met leuke nagelverzorgingsspulletjes en 1tje voor mijn vriend om zijn tondeuse in te bewaren. Nummertje 3 is in de maak en zal ik bij gelegenheid wel eens op de facebookpagina posten.

Ik vond het een heel leuk projectje dat dus perfect als kadoo-ideetje kan dienen. Enkel de binnenafwerking met biais was nieuw voor mij. Niet altijd even makkelijk om dit netjes te doen, maar eens klaar geeft het wel een leuke afwerking.

Benieuwd naar al jullie creaties :)






4 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!