zondag 19 april 2015

Appelen en peren mmmm

Mmmm lekker, of mmmm toch niet helemaal mijn ding! Net als bij het recht op recht shirtje voor kids, ben ik bij deze voor mezelf niet overtuigd...

Zowel mijn dochtertje als ik hebben duidelijk abnormale afmetingen, haar buikje paste er niet in, bij mij zit het toch niet zo mooi als ik al bij velen gezien heb. Deze vond ik schitterend! Maar hoe mooi het haar staat zo vreselijk staat het mij! Te wijd, te kort, te ... Dus geen aanfoto, maar wel een originele ;-)


Stofje: Lillestoff

Meer lezen? http://vitess82.blogspot.be/

3 opmerkingen:

  1. Haha, inderdaad origineel!
    Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet. Bij mijn figuur ben ik ook niet 100% overtuigd...maar goed, wel leuk om een keer te maken toch en er zijn genoeg andere leuke shirts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn top is ook wat te kort. Blijkbaar bij het meten dan toch iets te hoog gemeten ofzo.
    Verder ben ik er wel blij mee.
    Zal er eens werk van moeten maken om ze nog op de blog te gooien... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doordat je het tshirt op maat maakt, kun je ook heel gemakkelijk aanpassingen doorvoeren naar eigen smaak cq lijf. Wellicht dat het tshirt toch wel aan je wensen voldoet. En.... Goed meten is weten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!