woensdag 20 mei 2015

Ieniemieniemooiste

Na Appelen en Peren en Recht op recht, het derde patroontje voor kledij! Hoewel ik geen fan was van de eerste twee, besloot ik toch ook deze maand voor het jurkje te gaan (en niet voor de tas). Hoofdreden? De hele mooie versie van Inspinration.  Het jurkje gaat maar tot maat 92 en daar is Tess net iets te groot voor geworden. Dus besloot ik het te maken voor de buikbaby van mijn zus. Dan kan het al zeker niet te klein zijn!

Aangezien het model nog niet geboren is, moet de grootste beer in huis, het kleedje passen!


Tess en Vic zijn nog klein, maar de tijd dat maatje 68 nog paste lijkt zo lang geleden! Wat een mini kleedje! 



Ik gebruikte voor de tweede keer een stukje van mijn nog steeds grote lap Art Gallery! Ik blijf fan van deze combi, de gele bies en kamsnaps maken het nog iets fleuriger!

Een makkelijk jurkje, zelfs de hele lange bies ging vlot! Nu afwachten of dit modelletje beter zit, vooraleer ik er nog maak (als geboortecadeautje)

Patroon: Ieniemieniemooiste - Zo Geknipt! 2
Stofjes: Sweetish Turquoise en NY Circuit Teal - Art Gallery (Bellelien)

Meer lezen: http://vitess82.blogspot.be/

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi jurkje, dat geel maakt het inderdaad heel fris!
    Leuk dat beer m tijdelijk wil showen totdat de kleine er is.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!