zondag 20 september 2015

Rugzakje

Vorige week maakte ik project 5 uit zo geknipt 2 deze stond eigenlijk gepland in de maand augustus maar toen had ik geen tijd om iets te maken.
Vorige week vierde Aaliyah haar 5de verjaardag en toen moest ik gelijk aan het rugzakje denken, dus hup de stoffenkast in en daar kwam ik een leuk roze uilenstofje tegen wat ik er wel geschikt voor vond.
De overige materialen had ik ook in huis dus patroon over getekend, zo klaar en hup aan de slag.
Het is een makkelijk patroon en goed te volgen via de uitleg.
Om het een persoonlijk tintje te geven werd de naam erop gemaakt met een soort glitter flexfolie heb het ooit een keer gekregen bij een bestelling maar ik weet niet meer bij welke webwinkel.

Het is een leuk rugtasje geworden wat zeker nog een keer gemaakt zal worden om cadeau te geven.
De gekochte cadeautjes gingen in het tasje, Aaliyah was er zeer blij mee!

1 opmerking:

  1. Superleuk om zo een cadeau te geven en zo met je eigen naam erop, wie wil dat nou niet?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!