dinsdag 1 september 2015

September de maand van Project 1 en 14

Deze maand staan de kussensloop (project 1, slaap gesloopt) en een baby/peuter hemdje (project 14, stadskledij) in de picture. Zowel Jos en ik maakten deze projecten nog niet... geen kussensloop nodig en geen baby en peuters meer in vrienden en familie kring. Dus slaan we deze maand even over...
Gelukkig zagen we op het internet de volgende voorbeelden ter inspiratie voorbij komen!

Project 1 Slaap gesloopt!
Een kussen op maat en een ideale starter als je begint met naaien!
Lobke maakte er een mooi baby cadeau van!


Project 14 Stadskledij voor de kleine man!
Van het hemdje zijn er inmiddels al aardig wat mooie exemplaren gemaakt!
Kijk maar eens naar deze! Gemaakt door Mieke


en deze van Saskia!


Patricia pinde haar variant op Pinterest:


Lotje maakte dit schattige exemplaar


En Sabina maakte voor Morris een gaaf hemdje met auto's!

Dat is heel wat inspiratie! Hoe anders het er weer uit ziet met die verschillende stofjes!
Dus kom maar op met jullie Stadskledij voor de kleine mannen!

En natuurlijk ook benieuwd of jullie een kussensloop hebben gemaakt......

Veel naai plezier weer in deze maand,
Groetjes
Jos en Tialda

7 opmerkingen:

  1. OOO wat leuk ...er staat er eentje van mij bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je hem in 1 stofje hebt gemaakt Patricia. Schrijf je er een blogje over deze maand? Dat zou leuk zijn!

      Verwijderen
    2. Je kunt ook verhaaltje en foto's naar ons toe mailen.... Plaatsen wij je verhaal!

      Verwijderen
  2. Oh sorry ik zie nu pas dat je mij al gelinkt hebt, nu ik zojuist hem hier heb geplaatst :P nou ja haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juist helemaal goed dat je je Blog plaatst... Is tenslotte je eigen bijdrage! Ik had hem alleen maar gebruikt terinspiratie ;-)

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!